هشدار عربستان به دولت آمریکا: ایرانی‌ها در تهدیدهای خود جدی هستند
 
Hits.ir
elinews
 

 

به گزارش فارس، پایگاه خبری صهیونیستی «جویش ایندی» فاش کرد که ارتش عربستان سعودی و برخی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس پنجشنبه گذشته پس از تهدید ایران علیه یک ناو آمریکای به حال آماده باش در آمدند.

بنا بر این گزارش، این آماده‌باش همچنین پس واکنش آمریکا به این تهدید و آمادگی برای واکنش‌های دیگر آمریکا صورت گرفت زیرا ایران اعلام کرد که با قدرت به ناو هواپیمابر آمریکا واکنش نشان می‌دهد اگر بار دیگر به خلیج فارس برگردد.

پایگاه نهرین نت به نقل از این منبع صهیونیستی نوشت: منابعی در واشنگتن اعلام کردند که عربستان سعودی دولت اوباما را هشدار داده است که سران ایران در آنچه می‌گویند جدی هستند.

این منابع ادعا کردند: آنها [ایرانی‌ها] به دنبال ایجاد درگیری مسلحانه با آمریکا در مکان و زمانی مناسب هستند به جای اینکه ابتکار عمل را به واشنگتن واگذار کنند برای همین مسئولان ایرانی لحن هجومی خود را شدید می‌کنند.

به ادعای این منابع ، ایرانی‌ها با این که از لحاظ قدرت از آمریکا در سطح پایینتری هستند، اما فکر می‌کنند که در صورتی که نفتشان به خطر افتد، می‌توانند در رویارویی خود با آمریکا دقیقا مانند حزب‌الله در جنگ سال 2006 مقابل اسرائیل پیروزی بیشتری به دست بیاورند.

بنا بر این گزارش، این مطلب در زمانی منتشر می‌شود که روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف اعلام کرد که یک ناو انگلیسی بزودی به ماموریتی در خلیج فارس اعزام می‌شود.

بنا بر ادعای این روزنامه، مقامات انگلیس معتقدند که اعزام این ناو پیامی برای ایران خواهد داشت.

در همین خصوص امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از دو اخطار به کشتی‌های جنگی و سه اخطار به بالگردها و هواپیماهای بیگانه در رزمایش ولایت 90 خبر داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در برنامه تلویزیونی نگاه یک با اشاره به دستاوردهای این نیرو در رزمایش بزرگ ولایت 90 و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در پهنه آبهای آزاد و بین‌المللی، تصریح کرد: در این رزمایش، ناوهای جنگی ما به دو کشتی جنگی و سه بالگرد و هواپیمای بیگانه که قصد نزدیکی به منطقه رزمایش را داشتند، اخطار داده‌اند. این نیروها می توانند بنا بر قوانین بین المللی در آبهای آزاد حضور داشته باشند اما اجازه نزدیکی و نفوذ در منطقه رزمایشی ما را نداشتند و به محض نزدیکی به این منطقه، بلافاصله توسط نزدیک ترین ناوجنگی ما به آْنها اخطار داده شد و آنها نیز وقتی جدیت ما را دیدند، مجبور به ترک منطقه شدند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 13511
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1